Tvrtka Transcom, jedan je od začetnika koncepta samostalnog pružatelja usluga službe za korisnike otvorila je svoju poslovnicu u Vinkovcima. Zadaća ovog kontakt-centra je pružanje usluga javljanjem na telefonske pozive agenata koji su na usluzi korisnicima za njihove upite, poteškoće, kupnju novih usluga, prijedloge i sugestije, i to od 0 do 24 sata svih sedam dana u tjednu, 365 dana u godini. Po riječima predsjednika Uprave TELE2 Viktora Pavlinića vinkovački pozivni centar bavit će servisiranjem korisnika TELE2 i u prodajnom, i dijelu podrške korsinicima. Pozivni centar TELE2 i Transcom WorldWidea u Vinkovcima obišao je i vinkovački gradonačelnik Ivan Bosančić ocjenivši kako je otvaranje i jednog novog radnog mjesta vrijedan doprinos razvoju Vinkovaca. “Za grad Vinkovce je značajno to što se radi o 30 novih radnih mjesta, a kako sam čuo od odgovornih ljudi iz Transcoma i Tele2 uskoro će u ovom prostoru raditi njih 50.”, rekao je gradonačelnik Bosančić.