Odluka o radnom vremenu

Na temelju članka 57. Statuta Grada Vinkovaca („Službeni glasnik“ Grada Vinkovaca broj 2/21.), Gradonačelnik Grada Vinkovaca, donosi

 

 

O D L U K U

o radnom vremenu u tijelima gradske uprave Grada Vinkovaca

 

Članak 1.

 

Ovom Odlukom utvrđuje se radno vrijeme u tijelima gradske uprave Grada Vinkovaca (u daljnjem tekstu: Gradska uprava), kao i raspored radnog vremena tijekom tjedna i radnog dana, uredovni dani i vrijeme za rad sa strankama te druga pitanja u vezi s radnim vremenom.

 

Članak 2.

 

Tijela gradske uprave u smislu članka 1. ove

Odluke su Upravni odjel za poslove gradonačelnika,Upravni odjel za normativnu djelatnost i opće poslove, Upravni odjel za investicije, fondove Europske unije i imovinu, Upravni odjel komunalnog gospodarstva i uređenja grada, Upravni odjel za proračun i financije, Služba za pravne poslove, Upravni odjel društvenih djelatnosti, Upravni odjel za kulturu i turizam, Upravni odjel za prostorno uređenje, gradnju i zaštitu okoliša, Upravni odjel gospodarstva i Služba unutarnje revizije.

 

 

Članak 3.

 

Radno vrijeme Gradske uprave traje 40 sati tjedno i raspoređuje se u pravilu na 5 radnih dana, od ponedjeljka do petka.

 

Dnevno radno vrijeme Gradske uprave traje od 7,30 - 15,30 sati.

 

Dnevno radno vrijeme namještenika– portira je:

1.         smjena od 7:00 - 15:00

2.         smjena od 13:30 - 21:30 sati.

 

 

Članak 4.

 

U tijelima Gradske uprave stranke se primaju od 7,30 do 14,30 sati, osim u vrijeme korištenja dnevnog odmora.

Blagajna prima uplate do 14:00 sati.

Gradonačelnik može zbog potrebe posla odrediti

drugačije vrijeme primanja stranaka.

 

 

Članak 5.

 

Dnevni odmor službenika i namještenika tijekom radnog vremena traje 30 minuta i to svakog radnog dana u vremenu od 11,30 do 12,00 sati.

Iznimno, čelnik tijela Gradske uprave može ovisno o potrebama organizacije službe za neke djelatnike odrediti drugačiji raspored korištenja dnevnog odmora.

 

 

Članak 6.

 

Službenici i namještenici tijela gradske uprave dužni su poštivati raspored radnog vremena.

Službenici i namještenici dužni su evidentirati svoju nazočnost na radnom mjestu.

Nenazočnost službenika i namještenika na radnom mjestu mora biti opravdana.

 

 

Članak 7.

 

Pročelnici tijela gradske uprave mogu zbog potreba obavljanja poslova radnog mjesta pojedinim službenicima i namještenicima odrediti drugačiji raspored radnog vremena od radnog vremena utvrđenog u članku 3. i 4. ove Odluke.

 

Članak 8.

 

Ova Odluka stupa na snagu prvog dana od dana objave, a objavit će se u “Službenom glasniku“ Grada Vinkovaca.

 

REPUBLIKA HRVATSKA 

VUKOVARSKO-SRIJEMSKA ŽUPANIJA GRAD VINKOVCI

GRADONAČELNIK 

KLASA: 024-04/24-01/06 

URBROJ: 2196-4-2-24-1

Vinkovci, 12. 12. 2024. godine

 

GRADONAČELNIK

Ivan Bosančić, mag.oec.


Obavljeno u službenog glasniku Grada Vinkovaca br 13.